آنی وروجک

جاییه واسه سرگرم شدن

آنی وروجک

جاییه واسه سرگرم شدن

تو از کدوم قصه ای (همسفر)

تو از کدوم قصه ای؟ ***** که خواستنت عادته

نبودنت فاجعه ***** بودنت امنیته

تو از کدوم سرزمین ***** تو از کدوم هوایی؟

که از قبیله ی من ***** یه آسمون جدایی

اهل هر جا که باشی قاصدِ شکفتنی ***** توی بهت و دغدغه ناجی قلب منی

پاکی آبی و ابر نه خدا یا شبنمی ***** قد آغوش منی نه زیادی نه کمی

منو با خودت ببر ای تو تکیه گاه من ***** خوبه مثل تن تو با تو همسفر شدن

منو با خودت ببر ***** من به رفتن قانعم

خواستنی هر چی که هست ***** تو بخوای من قانعم

ای بوی تو گرفته ***** تن پوش کهنه ی من

چه خوبه با تو رفتن ***** رفتن همیشه رفتن

چه خوبه مثل سایه همسفر تو بودن ***** هم قدم جاده ها تن به سفر سپردن

چی میشد شعر سفر ***** بیت آخرین نداشت؟

عمر کوچ من و تو ***** دم واپسین نداشت

آخر شعر سفر آخر عمر منه ***** لحظه ی مردن من لحظه ی رسیدنه

منو با خودت ببر ای تو تکیه گاه من ***** خوبه مثل تن تو با تو همسفر شدن

منو با خودت ببر ***** من به رفتن قانعم

خواستنی هرچی که هست ***** تو بخوای من قانعم

منو با خودت ببر  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد