آنی وروجک

جاییه واسه سرگرم شدن

آنی وروجک

جاییه واسه سرگرم شدن

من اومدم...!

سلام من بعد از 159 قرن و اندی تشریف مبارکم رو آوردم! 

میخوام این دفعه واستون از صدرا بگم. 

صدرا موجودیست بسی بییییییییییییییییییییییییییب! (سانسور شد) آخه صدرا من به تو چی بگم؟ هر سری میام از تو بگم هی سانسور میشه! تو نمیخوای درست شی؟!!!!

آخه پسر من کی پام پیچ خورد؟؟؟! چرا شایعه درست میکنی؟!

ببینم میخوای منو طلاق بدی؟؟؟؟ من میدونم با تو! اگه دیگه بردمت ماه عسل! اگه دیگه بت عسل دادم بخوری! اگه دیگه بردمت کلاس!

تووووووو! آره خودت! آره بابا خود خود تو! من که میدونم میخوای منو اذیت کنی! اما من جنبم بالاتر از این حرفاس! فکر کردی!

بله این آقا صدرای قصه ی ما چند وقت پیشا خوکی جونو سفت و محکم بغل کردو ولش نکرد! بمیرم براش. (خدا نکنه آنا اگه تو بمیری من دق میکنم!)

اندکی راجع به این شخص شخیص صدرا خان براتون توضیح بدم: این موجودیست که گونه اش تا به حال پیدا نشده. غذای مورد علاقه اش عسل میباشد. از تفریحات این موجود میتوان به دور زدن شمسی و قمری/ماه عسل و به خصوص کلاس رفتن(خودش فهمید) اشاره کرد.او در عکس دیدن شدیدا بی جنبه است.(اینم خودش فهمید) او در نیمه شب وقتی همه خواب هستند از تخت خواب خود بیرون می آید و آرام آرام به سمت کامپیوتر می رود. او وارد اینترنت میشود. به دنبال شکار آنلاین میگردد. ناگهان طعمه ی خود را پیدا میکند!!!!! او با زیرکی تمام سر صحبت را با طعمه اش باز میکند و در فرصتی مناسب به او حمله میکند!

خب حالا جدی جدی راجع به صدرا بگم: یه پسریه پایه! خیلی مهربون و شیطونه. نمیدونم چه علاقه ای به اذیت کردن من داره! خیلی گله. هر چی از خوبیاش بگم کم گفتم. سایت الدنگ نامه مال این موجوده! زیاد چرت و پرت میگه. اما آدم اصلا از دستش خسته نمیشه. سر جلسه امتحان میاد بیرون زنگ میزنه بعد تازه میگه ای کاش چند تا چیز حفظ میکردم میومدم ازت میپرسیدم! خب یه کم زودتر به ذهنت فشار بیار تا میفهمیدی میومدی ازم میپرسیدی عقل کل! خیلی با هوش هم تشریف دارن! به کلاس رفتن هم همونطور که گفتم علاقه ی زیادی داره! (اینو فقط خودش میفهمه!)

بستونه! میدزدینش یهو! بای.....!

نظرات 9 + ارسال نظر
صدرا جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:43 ب.ظ http://www.daste-bill.blogspot.com/

همه اینا منو میگه :دی
همه اش درس بود بخصوص اونجا که گفت خیلی گله :دی

البته من چرت و پرت زیاد میگما! :دی! ولی خب حالا واسه اینکه صدرا گریه نکنه میگم این یکی درست بود. :دی!

صدرا جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ب.ظ http://www.daste-bill.blogspot.com/

پس طلاقت میدم :|

[ بدون نام ] جمعه 6 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:08 ب.ظ

به به به چقدر با حال بود دنبال اسم نگرد داداشیتو یادت رفت مسعودم بابا گوشا ت و می کشما .......لول

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:25 ب.ظ

این صدرا بی- افته؟

سعید جون پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 ب.ظ

اصلا مطالبتو نخوندم فقط از اسمت خوشم اومد

بوستان موسیقی ایرانی دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:29 ب.ظ http://www.BoustaneMousighi.BlogSky.com

یلدا مبارک

صدرا سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:50 ق.ظ

"سعید جون
اصلا مطالبتو نخوندم فقط از اسمت خوشم اومد "

کتک خوردن دوست داری ؟! تعارف نکنیا؟! دوس داری حتما بگو

اهم!!!!! ول کن!:D

مسعود پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ب.ظ http://www.lovelave.mihanblog.com

سلام مجدد

بله صدرای عزیز رو هم می شناسیم بچه ساری خیابون فرهنگ :))))

هم آناهیتای عزیز که یک جورایی دین داره به گردنم

ایشالا هر دو تا هر کجا که هستید شاد و موفق باشید دلم براتون تنگ شد هر چند خبری ازتون ندارم

مسعود شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ق.ظ http://www.lovelave.mihanblog.com

صدرا بچه ساری و غیرت
یادم باشه اسم تو رو اول خیابون ارتش بنویسم نمونه ی غیرت و فداکاری


خب از اسمش خوشش اومد جرم نکرد که منم از اسم تو بدم میاد جرم نکردم که هر کی نظر خودش رو داره


ولی در کل آبجی آناهیتای من یک کمک بزرگ تو زندگی به من کرد خودشم می دونه البته عالم و آدم می دونن به جز میرزای کرمون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد